+45 70300000 salg@systemtech.dk

Åben helpdesk

Få adgang til vores webbaserede helpdesk

Registrer dine opgaver i vores helpdesk

Vi ønsker altid at tilbyde vores kunder optimal service. Derfor giver vi alle vores kunder adgang til vores webbaserede helpdesk, hvori alle supportsager og ad hoc-opgaver registreres. Med adgang til helpdesken kan du som kunde altid finde dine egne sager samt se status eller tilføje informationer. Den åbne helpdesk giver dig blandt andet følgende fordele:

  • Oversigt over nuværende samt tidligere sager
  • Adgang til at følge med i sagerne og se status på disse
  • Mulighed for at oprette nye sager
  • Samlet overblik over egne samt kollegaers sager

Tilmelding til den åbne helpdesk

Det er nemt at tilmelde sig. Du sender blot en e-mail til den supportmail, som du normalt bruger, og herefter modtager du brugernavn og login.

Når du er inde i den åbne helpdesk, er det nemt og intuitivt at navigere rundt. Skulle du mod forventning opleve problemer med dit brugernavn eller login, er du meget velkommen til at kontakte os på 70 30 00 00.

Har du spørgsmål?

Bjarne Ramussen
Administrerende Direktør/CEO, Seniorkonsulent
E: rasser@systemtech.dk
T: +45 2895 8377