+45 70300000 salg@systemtech.dk

Support

Systemtech support og helpdesk

Support og helpdesk

Hos Systemtech er helpdesken et vigtigt og fuldt ud integreret værktøj i vores arbejdsdag. Derfor er helpdesken med til at sikre dig en professionel, hurtig og effektiv behandling af alle dine sager. Her finder du praktiske informationer om, hvordan du opretter en sag i vores helpdesk.

Opret en sag i helpdesken

Send en mail til den e-mail-adresse, som passer til dit behov.

For generel assistance (ad-hoc konsulentopgaver): support@systemtech.dk

Ved driftsaftale: drift@systemtech.dk

Vi opretter gerne sagen for dig. Ring til supporten på +45 7030 0000

Et sagsnummer pr. sag

Vores helpdesk er bygget op om princippet et sagsnummer pr. sag/opgave. Derfor beder vi dig oprette to forskellige sager i helpdesken, hvis du har spørgsmål til to forskellige emner. På den måde kan vi tildele sagen til netop den medarbejder, som har spidskompetencer inden for det pågældende område.

 

Spørgsmål eller tilføjelser

Hvis du har spørgsmål eller tilføjelser til din sag, efter den er oprettet, er du meget velkommen til at besvare de respektive e-mails fra helpdesken med “Emnefeltet” intakt, således vi kan sikre, at dit svar ender ved den rette sag.

Del siden med dit netværk Share on LinkedInShare on FacebookShare on Google+

Har du spørgsmål?

Kim Bennetsen
Supporter
E: support@systemtech.dk
T: +45 7030 0000