+45 70300000 salg@systemtech.dk

Kundeservice løsning til Skype for Business

Betjen jeres kunder med Skype for Business

Flere og flere virksomheder benytter sig af Microsoft Skype for Business, der i en platform giver jer adgang til at kommunikere internt og eksternt via chat, tale, video og deling.

Få en klartone i din Skype for Business

Det er muligt at implementerer telefoni i din Skype for Business (SfB), så I kan ringe til telefonnumre og modtage kald herfra også. Det foregår ved at tilføje enten en SIP forbindelse fra jeres operatør eller en traditionel ISDN linie, der via en boks konverteres til en SIP, som Microsoft SfB supporterer.

Microsoft forventer at lancere deres egen SIP forbindelse og abbonnementstjenester via deres Cloud PBX til september 2017.

Kundeservice løsning til din SfB

Jeres kunder er i dag vant til at blive betjent af en professionel kundeservice, når de ringer til jeres hovednummer. Det kan være i form af enten en omstillingsperson eller et kontaktcenter, hvor en eller flere sidder klar til at betjene kundekaldene.

Det vil I fortsat have behov for med en Skype for Business telefoni løsning.

Vi tilbyder begge løsninger:

  • PC omstillingsbord
  • Kontaktcenter

Kontakt os for en snak eller en demo af de 2 muligheder.

 

Book en demo

9 + 4 =

Har du spørgsmål?

Jens Verner
Salgschef
E: jsv@systemtech.dk
T: +45 28958382